luni, 25 ianuarie 2010

Si iar despre tine...

Astazi am fost din nou la aupair club. Ultima oara cind am fost acolo a fost direct dupa despartirea de tine. Am fost trista atunci. Nici nu am incercat sa ma prefac ca totul e bine. Nu am putut. Astazi insa a fost bine. Am discutat mult, fara intrerupere doar sa-mi iau gindul de la tine. Am zimbit pentru ca ma simteam bine. Am dansat si astfel am uitat pentru citeva clipe de tine, de aceea ca nu mai esti linga mine, ca nu vei mai fi niciodata...

Insa odata cu sosirea acasa gindurile au revenit. Iarasi zburau la tine, iarasi nu ma lasau sa-mi vad de ale mele. Odata cu stergerea machiajului a trebuit sa dau jos si masca femeii puternice, care poate sa treaca peste toate. Zimbetul a fugit fara urma, stralucirea ochilor a disparut si ea, iar lacrimile au inceput sa curga siroaie...

De o saptamina nu am mai plins. Am crezut ca gata cu suferinta. Am crezut ca sunt pregatita sa ies in lume si sa fiu cea de pina acum... Am crezut dar nu e asa... Nu pot, nu stiu cum sa traiesc fara tine... In piept doare atit de tare, nu am aer, doar... tu erai aerul meu, zimbetul meu, fericirea mea, iubirea mea...

Intoarce-te la mine...

Un comentariu:

  1. sa recunosti e mai mult decat sa-ti calci mandria in picioara...e iertare si chemare...

    RăspundețiȘtergere