marți, 12 ianuarie 2010

Mersi

E deja mijloc de ianuarie. Nu am scris de mai bine de o luna si imi pare rau... Pentru ca au fost atitea de zis, atea lucruri de impartasit... Nici macar de sarbatori nu am putut sa scriu. Oricum am fost cu gindul la blog si la cei de pe aici, in special raza de soare m-am gindit la tine. Esti o dulce si o scumpa si iti multumesc si pentru felicitari si pentru premii.

Din pacate la mine mos Nicolae nu a venit. Dar de Craciun am primit si eu ceva cadouri... de suflet. De revelion mi-am facut singura cadou si am plecat la Paris pe 3 zile. Acum astept cu nerabdare un cadou special de la familia unde locuiesc. Imi promit de 2 saptamini internet in odaie (pentru ca mi-am luat laptop). Daca vor mai face si asta in viitorul cit mai apropiat, atunci sunt multumita de inceputul de an 2010.

Mersi mult inca o data si LA MULTI ANI !!!

Un comentariu:

  1. hey Evvaaaa!!! ma bucur sa mai aud de tine...zau ca am inceput sa-mi fac griji:)) numai bine...sa ne povestesti cum a fost in Paris!!! sa ai net cat mai curand si un nou an plin de impliniri!

    RăspundețiȘtergere