luni, 31 august 2009

Prima data

Pentru ca din anumite motive am lipsit de pe aici, am decis azi sa citesc tot ce ati scris. Si astfel am gasit la Irina leapsa « Prima data ». Trebuie sa scriu despre toate debuturile mele. :) Ei bine, pentru mine e chiar un debut in domeniu, pentru ca nu am mai facut o leapsa pina acum. Sa vedem ce iese...

Prima zi la grădiniţă: Nu tin minte.
:) Dar din ce povesteste mama, am fost destul de calma si nu am plins.


Primele seriale urmărite: Nu stiu daca a fost primul sau nu, dar imi amintesc foarte bine de telenovela « Alondra » difuzata in 1995 cu Ana Colchero. Eu nu aveam timp ziua de desene animate, pentru ca mai faceam si o scoala de muzica. Seara insa, priveam toata familia serialul dat...

Prima rochiţă preferată: Pe la 3 ani aveam o rochita galbena cu ratuste desenate pe ea, pe care o purtam cu mare drag (asa zice mama).


Prima dată când am aflat că Moş Crăciun nu există: Cred ca aveam vreo 5 ani. Cu citeva zile inainte de Anul Nou (la noi atunci vine mosu’), am fost cu parintii la Chisinau la un magazin enorm (asa mi se parea mie atunci). Acolo am vazut o papusa cu parul roz pe care mi-o doream foarte mult. Nu mi-au luat-o. Dar am primit-o dar de la mosu’, sub perna. Atunci am si inteles ca de fapt au fost parintii care mi-au pus-o acolo.


Prima zi de şcoală: Tot ce tin minte este ca s-a facut apelu’... Avind numele de familie cu litera « S » mi-am auzit numele aproape la urma. Atunci am crezut ca eu am venit prea tirziu si de aia am fost inscrisa la sfirsitul listei...
:)


Prima tabără : Treceam a V-a si am mers cu fratele mai mic. Se facea discoteca seara si mi-era rusine sa dansez...


Primul telefon: Cind fratele meu a facut rost de unul, eram in anul intii la facultate. Erau destul de scumpe inca... dar totusi ai mei l-au procurat ca sa ma poata contacta mai des.

Prima dată când m-am împrietenit cu cineva : Am avut o singura prietena adevarata. Inca din scoala primara. Dar intr-a VIII-a a pleacat la Chisinau si de atunci nu am mai gasit o prietena ca ea...
:(


Prima zi la liceu: M-am simtit straniu pentru ca eram printre straini. Aveam linga mine o singura colega cu care am invatat intr-a IX-a. Ne-am lipit una de alta si am zis ca vom trece peste totul impreuna. In grupul celorlalti ne-am incadrat mai greu, dar... mai tinem legatura si pina acum (dupa 5 ani de la absolvire). Cu ea insa... :(

Prima dată când am fost fan adevărat: Nu am avut niciodata un idol, dar inca din gimnaziu imi placeau mult C. Aguilera si B. Spears. Erau vedetele cele mai ascultate de atunci.


Primul 2: Am luat doar 2 note negative pe parcursul a 12 ani de scoala. Dar sunt evenimetnte de care ma leaga niste amintiri foarte neplacute.
Intr-a IV-a am luat un 4 la matematica. Am rezolvat totul corect, doar ca eu am rezolvat o varianta care nu exista nici pe tabla, nici pe foaie. Nicaieri. Vazusem doar 8 in loc de 5, 9 in loc de 4… si astfel am facut eu insasi varianta mea de exercitii. Atunci am descoperit ca am miopie.

Apoi am luat un 2 intr-a IX-a la romana. In citeva zile s-a furat registrul clasei. Vina a fost data pe mine (cum ca "am vrut sa scap de 2"). Au urmat citeva luni de cosmar, in care am fost amenintata cu exmatricularea, in care mama a facut atac de nervi.... In fine... Eram nevinovata, si am dovedit asta pina la urma, doar ca eu consider anul de absolvire a gimnaziului - an de doliu. An de care imi amintesc cu lacrimi in ochi...

Primul sărut: In blocul unde locuiam pe atunci. Dupa sarut m-am rusinat atit de tare, incit nu stiam ce sa fac si am decis sa fug in casa.
:)

Primul post pe blog: Anul acesta, pe 26 iunie. Cu o zi inainte am dat intimplator de blogul Irinei. Citisem inainte si cite ceva de pe blogul lui Cabral, dar nu aveam timp sa-mi fac si eu unul. De data aceasta insa, am zis ca trebuie sa incerc. Cu aceasta ocazie zic : « Irina, grand mersi !»...
:)

Prima iubire adevărată: A fost si cea mai dureroasa. A luat sfirsit acum 2 ani.

Prima dată când am stat toată noaptea cu tocuri de + 10 cm: Asta chiar nu e problema. Port aproape mereu incaltaminte pe toc.

Prima probă la BAC: Stiu doar ca a fost proba la romana, ca mama era prin apropiere si ca am avut mari emotii. Nu insa atit de mari ca la examenele de licenta de la facultate.


Prima zi la facultate: Imi place sa-mi amintesc de prima zi de facultate. Tin minte atitea detalii...!!! 1 septembrie, miercuri, multa lume pe hol, nu puteam gasi aula 463... Dupa intinirea cu decanul facultatii a urmat ora de franceza.
Am luat loc in banca a 2-a din stinga. Dupa aia s-a asezat linga mine Maria. Tin minte totul: ca eram 13, ca unii din colegi se cunosteau din ziua inscrierii, tin minte chiar si ce discutau ei... Dar mai ales il tin minte pe el... A intirziat si profa « l-a luat peste picior »... Inalt, brunet, imbracat in costum beige...


Frumos, cred eu, sa-ti amitesti de toate chestiile astea. Cei care au placere si curajul sa treaca prin asta, o pot face...

2 comentarii:

  1. ma bucur ca blogul meu te-a determinat sa-l faci pe al tau :)

    RăspundețiȘtergere
  2. super de tot leapsa ta...imi pare doar rau ca nu ma incumet sa o fac si eu...felicitari pt prima leapsa...eu am facut inca vreo 5 pana acum:))...dar pe asta nu o fac ca lipsesc multe date...cu liceul, facultatea...cu 2-ul:)) etc etc...o sa o preiau mai tarziu...nu uit eu de ea:))

    RăspundețiȘtergere