luni, 31 august 2009

In ploaie...

Aseara a plouat.
Muzica dj-lor veniti de pe la capitala sa faca veselie si placere tinerillor insetati de muzica de calitate, nu le-a dat voie acestora sa parseasca piata. Si au ramasa sa danseze in ploaia rece care anunta de citeva ore ca are sa vina neintirziat.

Si noi am ramas linga ei. Dar nu pentru a dansa. Nici pentru a asculta macar. Eu am ramas pentru ca am vrut sa te simt linga mine inca putin. Am vrut sa-ti simt respiratia pentru ultima oara... poate. Sa simt caldura corpului tau. Am vrut sa ma faci sa vreau sa ma intorc. La tine. Pentru tine.
Dar tu ? Tu de ce ai ramas ? De ce ai ramas nemiscat si mi-ai dat voie sa-ti simt pielea uda de ploaie dar inca calda, sa te aud, sa vreau sa ma intorc pentru tine ? Stii doar ca-mi esti interzis. Stii doar ca-ti sunt interzisa... Si pentru ca ploua trebuia sa pleci, sa ma lasi cu gindurile si sentimentele mele...

Tu insa ai ramas... cu mine... in ploaie...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu