vineri, 4 septembrie 2009

Numaratoarea inversa

...a inceput. Nu stiu exact cind se va intimpla marele evenimet. Miine poate. Sau poimiine... Ce mai conteaza, oricum trebuie sa plec...

Aproape totul e pregatit. Nu-mi ramine decit sa dau un sunet si sa concretizez ziua si ora plecarii. Oare...? Cit nu as da sa mai stau un pic. Stiu... asta ma va emotiona si mai mult, dar sa mai stau un pic... mi-ar face atita bine...

De miine, sau poimiine, nu voi mai sta cu ei la masa, nu ma voi mai certa cu fratele meu, nu-i voi mai tine "lectii" de etica... De miine, sau poimiine, pe mama n-o va mai astepta nimeni acasa, nu va mai "birfi" cu mine ore intregi, nu vom mai privi impreuna vreun serial la acasatv... De miine, sau poimine, tata nu va mai intreba, atunci cind ma vede la computer: "Cu cine stai de vorba? Cu nemtii?" :) De miine, sau poimiine, nu voi plimba seara de seara catelul nostru, nu ma voi mai bucura se nasterea unui iepuras, nu voi mai minca cirese si piersici din gradina noastra... De miine, sau poimiine, nu voi mai face plimbari prin oras, nu voi mai fi martora la multe evenimente care se vor intimpla, nu voi mai vorbi cu ei, nu ma voi mai uimi de prostiile facute de ei... De miine , sau poimiine, ii voi duce dorul mai mult ca niciodata, fara sa stie macar, fara sa-si dea seama...

Da... stiu, tot de miine, sau poimiine, incep o alta viata, int-o alta lume. Dar imi va lipsi aceasta lume, a mea, unde am si eu locul meu... si oameni dragi mie. E clar... nu exista cale de intoarcere, nu pot da inapoi, acum, cind sunt atit de aproape de a-mi realiza visul cel mare.
Dar o bucatica din mine va dori mereu sa se intoarca inapoi, la ei, la el...

4 comentarii:

  1. Parca citesc in amintirile mele inainte sa vin in Bucuresti, cand simteam ca totul se rupe, ca eu ma rup de tot. Totusi, am reusit sa pastrez legaturi bine stranse si ma intorc cu mare drag ACASA!

    RăspundețiȘtergere
  2. oh, deja pleci??? macar pe blog sa nu ne parasesti:D...succes pe drumul tau...si sa nu uiti ca esti datoare dupa ce ajungi cu barfe multe despre cum e acolo...

    RăspundețiȘtergere
  3. vreo doua sfaturi inainte de plecare:
    -imbratiseaza-ti neincetat si fara motiv rudele...vor simti sinceritatea sentimentelor tale,
    -incearca sa nu te certi, dar daca o faci iarta repede si impaca-te cu toti...
    -spune-le ce simti...nu ezita...e mai bine sa stie ca-ti va fi dor:D
    -si mai presus de orice sa-i certi daca vor plange...hey, e un nou inceput drumul tau, nu un sfarsit deci FARA LACRIMI (se accepta doar cele de fericire:D

    RăspundețiȘtergere
  4. raza de soare, esti o dulce... mersi mult pt sfaturile tale... au atins... :') lacrimi de fericire, vezi bine...

    RăspundețiȘtergere