sâmbătă, 12 septembrie 2009

Poate ca...

Din anumite motive "tehnice", calatoria mea spre tari indepartate s-a aminat exact cu o saptamina. Si pentru ca eram suparat foc la inceput, iar in final m-am trezit si cu o raceala ca in copilarie, nu am avut cum sa scriu. :(

Miine plec sigur (asa zice soferul). Si m-am gindit ca ar fi bine sa trec peste toate cele intimplate saptamina asta, si sa postez si eu ceva, din Moldova...

Nu e nimic altceva decit un cintec. Nu vin cu nimic nou. E aceeasi trupa. Doar cu un mesaj mai special de aceasta data. "Poate ca" este o piesa despre cei slabi, cei ce renunta la viata si aleg sinuciderea. La intrebarea "de ce fac oamenii asta?", baietii raspund:
poate ca ei nu aud destule,
poate ca nu vad bine
poate ca le lipseste ratiunea
sau le lipseste curajul...
Cit despre clip... cred ca se potriveste de minune versurilor.

Un comentariu: