vineri, 20 noiembrie 2009

Week-end cu copii

Da... parntii copiilor au decis sa-si ia liber ceva zile si au sters-o ieri in Dubai. Fara sa le pese ca copii ramin cu mine. Sau... ca eu ramin cu copii. Pentru ca eu sunt cea care va avea de suferit pina luni dupa amiaza.

Ce copii? Trei fete nataflete, care nu imi prea dau ascultare, ma fac sa ma enervez, sa tip. Stres intr-un cuvint. Cea mai mare e Mara, are 10 ani si e primul an la gimnaziu. Aia mijlocie e Juliane, 8 ani si e foarte baietoasa. Cea mai mica are 5 ani, se numeste Sina si e draguta... dar numai cind vrea ea.

In principiu nu am probleme cu ele, ne intelegem (acum zic multumesc Domnului ca am avut asa profi severi la universtate si ne-a pus sa stam numai cu nasul in cartile de germana), doar ca... atunci cind nu e nimeni din parinti acasa... stiti voi... cind pisica nu-i acasa soarecii joaca pe masa. Doar ca jocurile lor sunt uneori cam exagerate si in casa asta nu se stie de masura.

In fine... ziua de vineri trecut bine. Au mai ramas inca 2 zile. Caci luni... pina vin parintii, fetele sunt la scoala/gradinita.

Un adevarat week-end cu copii. Dar voi ce faceti in week-end?

8 comentarii:

  1. :)):)) vai...aventuri in Germania??? peripetii mai bine spus:D...ce chestie...ai fost lasat-o singurica cu trei fete, fiecare una mai ceva ac cealalta...spor la dadacit:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna,
    Mi-am schimbat adresa blogului din http://blogulumace.blogspot.com/ in http://www.blogulumace.com/.

    La tine in blogroll sunt trecut eu si blogul meu. Merci fain si scuze de deranj.

    Numai de bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa vina Mos Nicolae,
    Cu zambete pe la fiecare!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. te asteapta 2 premii la mine pe blog...plus mesajul din dreptul numelui...te imbratisez>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. http://petaledetrandafiri.blogspot.com/2009/12/premiu.html

    site-ul in caz ca mai postez nuj cate lucruri si nu apuci sa iei premiile:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Craciun fericit acolo in Germania...iti trimit urari de nea de-acasa si zgomot de zurgalai, colinde romanesti si urs si tap si joc si joaca si Stea si urat si samanat! Sa vina Mosul cu daruri!

    RăspundețiȘtergere