joi, 19 noiembrie 2009

Schimbare...

Mult timp nu am mai fost pe aici. Nu pot, nu am timp, nu am curaj uneori... Cineva mi-a spus ca m-am schimbat de cind sunt in Germania, ca am uitat de indrazneala, tupeu, sunt molatica... Poate... si cred ca stiu cine e de vina. Dorul de casa...

In fine, de fapt asta nu conteaza acum. Am revenit... cu un alt nume. Pentru ca blogul "Scrisori din Germania" imi da intradevar batai de cap, am zis sa fac 2 in 1. De azi inainte, imi public toate scrisorile din Germania, in jurnal. :)

2 comentarii:

  1. bine ai facut...poti sa lasi si celalalt blog...dar imi pare bine ca pot sa-ti spun impresiile mele direct sub postare...

    stiu cum e, intr-o masura mica...starea de moleseala im revine in gand atunci cand ma gandesc la prim mea tabara cand am plecat singura departe de parinti...eu care eram (si inca sunt) o guraliva, o zanatica, o zburdalnica...eram molesita in vacanta, tacuta...de abia cand am revenit acasa mi-am revenit si eu:))...dorul de casa, bata-l vina...la tine e muuuult amplificat..

    RăspundețiȘtergere
  2. Descarca-ti sufletul,te vei simti mai aproape de tot ce-ti doresti,dorurile se vor mai diminua...macar pe moment!
    Sa ai un weekend implinitor! >:D<

    RăspundețiȘtergere